سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
برگزاری 3 کارگاه آموزشی تخصصی در نمایشگاه آینده چاپ ایران

سه کارگاه آموزشی با موضوعات مدیریت رنگ، طراحی بسته‌بندی و چاپ فلکسو همزمان با نمایشگاه «آینده چاپ ایران» برگزار خواهد شد.

بابک عابدین، رئیس نمایشگاه «آینده چاپ ایران» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به حضور فعالان رسته‌های مختلف صنعت چاپ در این رویداد، عنوان کرد: دست‌اندرکاران حوزه چاپ و بسته‌بندی، چاپ 3 بعدی، کاغذ، لیبل، کارتن و مقوا،  مرکب، ماشین‌آلات، پلاستیک و پلیمر، مواد اولیه، روش‌های نوین تولید و تبلیغات در این رویداد حضور دارند.
 
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای برگزاری کارگاه و نشست‌های آموزشی داشتیم که تاکنون برگزاری سه برنامه در جدول کارگاه‌ها قطعی شده است.
 
عابدین با اشاره به این کارگاه‌ها، توضیح داد: «مدیریت رنگ در طراحی و پیش از چاپ» عنوان نخستین کارگاه است که چهارشنبه 21 دی ساعت 12 توسط اشکان شکوه فرد ارائه خواهد شد، وی در این کارگاه مباحثی چون آشنایی با مدل‌های رنگی استاندارد برای تکنیک‌هی مختلف چاپی و شناخت icc profile چاپ را ارائه می‌کند.
 
وی افزود: کارگاه آموزشی دوم «ساختار طراحی بسته‌بندی» نام دارد که پنجشنبه(22 دی‌ماه) ساعت 12 برگزار خواهد شد. شاهین آریان‌فرد، مدرس این کارگاه به طرح مباحثی چون آشنایی با مبانی انجام پروژه‌های بسته‌بندی و طراحی ساختار بسته‌بندی می‌پردازد.
 
عابدین همچنین درباره سومین کارگاه توضیح داد: «طراحی محصول در چاپ فلکسو» عنوان این کارگاه آموزشی است که جمعه 23  دی برگزار توسط حمید پیوندی برگزار می‌شود، در این کارگاه مراحل انجام پروژه بعد از طراحی تا تولید در تکنیک چاپ فلکسوگرافی آموزش داده خواهد شد.
 
نمایشگاه «آینده چاپ ایران» 20 تا 23 دی‌ماه از ساعت 10 تا 19 در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط