دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
پاییز امسال فروش کتاب‌های کودک و نوجوان رونق خوبی داشت

به‌گفته مدیر کتابفروشی مرکزی قدیانی، فروش کتاب‌های کودک و نوجوان در حوزه آموزشی و غیرآموزشی در پاییز امسال نسبت به سال گذشته رشد و رونق بسیار خوبی داشته است.

نادر قدیانی، مدیر انتشارات و کتابفروشی مرکزی قدیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به وضعیت فروش کتاب در پاییز امسال، عنوان کرد: در کتابفروشی شعبه انقلاب قدیانی، به‌عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان فروش نسبت به سال قبل شیرین‌تر و بهتر است و شاهد رونق خوبی هستیم.
 
وی افزود: ناشر تخصصی کودک هستیم و بیش از 2000 عنوان کتاب‌ در جشنواره رشد وزارت آموزش و پرورش و سامانه به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان معرفی شده است و بسیاری از مخاطبان به سراغ این آثار می‌روند.
 
قدیانی با بیان اینکه بخش عمده این کتاب‌ها در حوزه آموزش غیرمستقیم است، گفت: بخشی از این کتاب‌ها، آموزشی است مثل چگونگی مسواک زدن برای بچه‌ها یا کتاب‌هایی برای والدین با موضوع روان‌شناسی که کمک موثری برای تربیت بهتر فرزندان است.
 
وی تاکید کرد: در حوزه داستان نیز استقبال از سمت خانواده‌ها امسال خوب بوده و در یک نگاه کلی می‌توان گفت که فروش نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، یکی از دلایل آن نیز این است که امسال مدارس باز و آموزش‌ها حضوری جریان دارد.
 
قدیانی همچنین درباره فعالیت سامانه خرید از کتابفروشی‌ها نیز توضیح داد: طی یکی دو سال اخیر ناشران زیادی وب‌سایت خود را طراحی کرده‌اند اما معتقدم که این سامانه به مرور جای خود را در میان فعالان حوزه نشر و مخاطبان پیدا می‌کند مثل بسیاری از سامانه‌ها در سراسر دنیا که مخاطبان خاص خود را دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها