یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
اختتامیه کتاب سال لرستان برگزار می‌شود

همزمان با هفته پژوهش، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان کتاب سال لرستان با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

اعظم روانشاد معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان گفت: نهمین دوره جایزه کتاب سال لرستان با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان و ناشران و ارتقاء سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی در استان برگزار شد.

روانشاد با بیان اینکه دبیرخانه نهمین دوره جایزه کتاب سال لرستان، 100 اثر را در مدت زمان مقرر دریافت کرد افزود: این آثار پس از بررسی اولیه برای داوری نهایی به خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال شدند که مورد ارزیابی دقیق و علمی داوران قرار گرفته‌اند. 

معاون فرهنگی مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: آیین اختتامیه کتاب سال لرستان و معرفی برگزیدگان همزمان با هفته پژوهش در لرستان با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هفته پژوهش همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز در دستور کار این معاونت از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه‌های نشر استان، نشست با مفاخر استان و ... در نظر گرفته شده است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها