یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کتاب «ذاکران افلاکی کردستان»؛ روایت زندگی‌نامه شهدای مداح

محسن یوسفی، از چاپ کتاب «ذاکران افلاکی کردستان» در هفته بسیج خبر داد و گفت: این کتاب در بردارنده زندگی‌نامه ۲۱ شهید مداح استان است.

محسن یوسفی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی کردستان به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در کردستان درباره انتشار کتاب «ذاکران افلاکی کردستان» اظهار کرد: زندگي‌نامه و خاطرات تعدادی از مداحان و ذاکران شاخص استان در کتاب «ذاکران افلاکی کردستان» منتشر شد.

وی ادامه داد: کتاب «ذاکران افلاکی» گذری بر زندگی و خاطرات پُرافتخار ۲۱ ستاره تابناک آسمان شهدای مداح اهل بیت کردستان است. این کتاب با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و شناساندن شهدای مداح و همچنین روشن نگه‌داشتن چراغ راه آیندگان تالیف شده است. «ذاکران افلاکی» همزمان با هفته بسیج در 255 صفحه منتشر شده است. 

مولف کتاب «ذاکران افلاکی کردستان» بیان کرد: تاریخ کردستان در چهل و چند سالی که از انقلاب می‌گذرد سرشار از حادثه و حماسه‌هاست و شرح هرحادثه و حماسه خود نیازمند ده‌ها کتاب مفصل است. واقعیتی که می‌توان با همت و تلاش اندکی از تلخی آن کاست و از آنچه در این سال‌ها در کردستان و بر کردستان گذشت برای آیندگان به یادگار گذاشت تا بخوانند و بدانند که بر این دیار و در این سرزمین چه گذشته است.

یوسفی با بیان اینکه این کتاب با حمایت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس کردستان به چاپ رسیده است، افزود: بسیج یک ستاره پرفروغی از خورشید انقلاب اسلامی و به خودی خود یک هیئت انقلابی است. بسیجی فردی آگاه به زمان، با بصیرت و همیشه در عرصه خدمتگزاری به مردم پیشتاز است و همه تلاشش این است که همگام مردم برای صیانت از انقلاب و مقابله با دسیسه های دشمن گام بردارد.

وی گفت: از خانواده های معظم شهدا و تمام عزیزانی که ما را در این امر خدا پسندانه یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم و ان شاءالله مورد شفاعت شهدای عزیز قرار گیریم. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس https://www.uplooder.net/files/609e45cf94183355e78b40f1829c3c7e/  کتاب ذاکران افلاکی کردستان‌(زندگینامه و خاطرات ۲۱شهید مداح استان کردستان) را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها