سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
استقبال مخاطبان از آثار گردشگری، تاریخ و فرهنگ ایران در نمایشگاه کتاب سلیمانیه

نماینده غرفه رایزنی فرهنگی ایران در بغداد از استقبال مخاطبان از آثار مرتبط با گردشگری، تاریخ و فرهنگ ایران در نمایشگاه کتاب سلیمانیه خبر داد.

حسین سعداوی، نماینده غرفه رایزنی فرهنگی ایران در بغداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به دومین سال حضور این رایزنی در نمایشگاه کتاب سلیمانیه، عنوان کرد: جمع گسترده‌ای از ناشران و فعالان نشر کشورهای مختلف در این رویداد حضور دارند. حضور مردم در نمایشگاه قابل توجه است؛ مداوم قشرهای مختلف از‌جمله دانش‌‌آموزان و دانشجویان از مدارس و دانشگاه‌ها در نمایشگا‌ه‌ حضور دارند؛ علاوه‌براین جمع گسترده‌ای از خارج سلیمانیه در نمایشگاه حضور دارند. 
 
سعداوی با اشاره به کتاب‌های غرفه جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه‌ای از کتاب‌های تصویری شامل تاریخ، فرهنگ و صنایع دستی ایران همچنین آثاری درباره گردشگری در ایران به زبان‌های انگلیسی و فارسی در غرفه عرضه شده است؛ علاوه‌براین کتاب‌هایی به زبان دینی و عربی برای مخاطبان عرب‌زبان و آثاری از امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری در غرفه ایران عرضه شده است.

  سعداوی ادامه داد: مخاطبان از آثار مرتبط با گردشگری، تاریخ و فرهنگ ایران استقبال کرده‌اند، بخشی از دانشجویان حوزه علمیه نیز به دنبال برخی آثار و کتاب‌های دینی هستند.
 
چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه پنج‌شنبه با حضور ناشرانی از ایران، لبنان، سوریه، عراق، مصر، عربستان سعودی، مراکش، انگلستان، سوئد، فنلاند، دانمارک و ناشران اقلیم کردستان تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها