سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
ویژه‌برنامه و اکران بازی‌های ایران در جام‌جهانی از سالن سوره

علی فروزانفر عنوان کرد: یک ساعت قبل از شروع مسابقات برنامه حوزه هنری شروع می‌شود و در برنامه مسابقه، بازی و سایر سرگرمی‌ها برگزار خواهد شد. بعد از فوتبال‌ها نیز امیدواریم بحث تخصصی فوتبال با اصحاب هنر شکل بگیرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری در گفت‌و‌گو با ایبنا در مورد نمایشگاه کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال مطرح کرد: اوایل تابستان امسال بود که فراخوان جشنواره جهانی کاتون و کایکاتور ایران 1401 اعلام شد. از 72 کشور دنیا برای این جشنواره اثر ارسال شد و مجموع آثار رسیده‌ به دبیرخانه جشنواره چیزی حدود 1730 اثر بود.

وی افزود: اتفاق مهم و شاخص این جشنواره جوایز نفرات برتر این دوره خواهد بود.

فروزانفر همچنین مطرح کرد: سعی می‌کنیم پایان مدت نمایشگاه یعنی بعد از آخرین بازی ایران در جام‌جهانی بتوانیم اختتامیه این جشنواره را برگزار کنیم. به خصوص اگر صعود تیم ملی به مرحله دوم به حول قوه الهی شکل گیرد؛ تلاش ما این خواهد بود که مراسم اختتامیه همزمان با جشن صعود کشور عزیزمان به مرحله بعد باشد.

وی افزود: حوزه هنری در نظر دارد از برگزیدگان جشنواره برای مراسم اختتامیه دعوت به عمل آید.

معاون هنری حوزه هنری در زمینه ویژه برنامه حوزه هنری به مناسبت جام‌جهانی و برای نشاط عمومی کشور تصریح کرد: حوزه هنری همچنین در راستای ویژه برنامه‌های جام‌جهانی در نظر دارد مراسم نشاط انگیز خانوادگی برای بدنه اعضای هیئت هنر و سایر هنرمندان شکل دهد. این مراسم در قالب پخش فوتبال‌های ایران در جام‌جهانی و برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان خانواده‌های محترم خواهد بود.

وی افزود: از یک ساعت قبل از شروع مسابقات برنامه حوزه هنری شروع می‌شود و در برنامه مسابقه، بازی و سایر سرگرمی‌هایی که امکان انجام در سالن سینمایی سوره را دارا باشد؛ برگزار خواهد شد. بعد از فوتبال‌ها هم امیدواریم بحث تخصصی فوتبال با اصحاب هنر شکل بگیرد. 

فروزانفر عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که فضای شادی و نشاط در جامعه به واسطه مسابقات جام‌جهانی ضریب پیدا کند و نگاه فنی و تخصصی به رویداد جام‌جهانی نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها