دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
دعوت از هیات‌های تجاری چاپ کشورهای منطقه برای بازدید از نمایشگاه «آینده چاپ ایران»

رایزنی برای حضور هیات‌های تجاری صنعت چاپ در نمایشگاه «آینده ایران چاپ» در تعامل با امور بین‌الملل اتاق بازرگانی ایران و کشورهای منطقه آغاز شده است.

بابک عابدین، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نمایشگاه «آینده ایران چاپ»، بیان کرد: تعاملاتی با معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی ایران داشتیم تا با اتاق بازرگانی‌های ایران و عراق، ایران و افغانستان، ایران و ارمنستان و .. برای دعوت و حضور نمایندگان چاپ و بسته‌بندی رایزنی داشته باشد.
 
وی ادامه داد: هدف اصلی از این تعاملات، دعوت از هیات‌های تجاری کشورهای منطقه به صورت هدفمند برای بازدید از نمایشگاه تخصصی چاپ دی‌ماه است؛ همچنین رایزنی‌‌هایی داشتیم تا برخی از کارخانه‌ها و مصرف‌کنندگان مرتبط با چاپ و بسته‌بندی نیز حضور پررنگی در نمایشگاه داشته باشند.
 
عابدین با بیان اینکه تسهیلاتی برای حضور میهمانان و هیات‌های تجاری در نظر گرفته شده است، گفت: در بحث رایزنی با بخش اقتصادی سفارتخانه‌ها نیز تعاملاتی انجام‌شده است‌، این کار برای بیشتر کشورها انجام شده است؛ همچنین اطلاع‌رسانی جهانی برای حضور برندهای معتبر را نیز انجام داده‌ایم.
 
وی تاکید کرد: امسال هدف‌گذاری نمایشگاه به‌عنوان نخستین گام فعالان کشورهای منطقه مثل اقلیم کردستان، آذربایجان، افغانستان، ارمنستان، روسیه و عراق انجام شده و در هدف‌گذاری‌های آینده سایر مناطق را نیز پوشش خواهیم داد.
 
نمایشگاه «آینده چاپ IFPEX» 20 تا 23 دی‌ماه امسال در مرکز نمایشگاهی ایران مال در طبقه  E1 برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها