شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
آثار جدید مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) روانه بازار نشر شد

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) از انتشار آثار جدید این مرکز خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم، درباره آثار تازه منتشر شده این نشر، گفت: دوره سه جلدی «رسائل فی الفقه و الاصول» و نیز سه شماره جدید مجموعه ارزشمند «اندیشه فاضل» اثر  آیت‌الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی از مهمترین آثار تازه انتشار یافته است.

وی ادامه داد: موضوعاتی همچون «پدافند غیر عامل از منظر دین»، «پاسخ به شبهه عدم سرایت ایمان و کفر به حقوق شهروندی» و «نقد قضاوت‌های نادرست نسبت به علم فقه» از عناوین مجلدات تازه این مجموعه است.

اکبری شاهرودی در ادامه افزود: جلد ششم اثر «تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم» تألیف حاج شیخ محمدجعفر طبسی سومین کتابی است که به تازگی وارد بازار نشر شده و در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) بیان کرد: ششمین جلد از کتاب «اصول صدر»، ترجمه، شرح و تحقیق «بحوث فی علم الاصول» به قلم حسن مهدوی و کتاب «المختار من حواشی المکاسب» به کوشش سید‌مصطفی حسینی‌نسب، دو اثر دیگری است که اخیراً از سوی معاونت پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) به زیور طبع آراسته شده است.

این فعال حوزه چاپ و نشر بیان کرد: کتاب «بانک شیر» که پردازشی فقهی حقوقی به مسائل مستحدثه رضاع به شمار می‌رود، اثر موضوع‌شناسی مهمی است که به قلم حامد میرزاخان و محمدعلی قاسمی به پژوهشگران فقه و حقوق، ارائه شده است.

اکبری شاهرودی اضافه کرد: پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این آثار، به فروشگاه جنب مرکز فقهی یا شعبه خیابان ارم و یا شعبه فروشگاه کتاب در شهر مقدس مشهد، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537749494 تماس بگیرند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها