چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
برگزاری نشست صمیمانه لیتوگرافان 28 آبان

نشست صمیمانه لیتوگرافان با هدف دید و بازدید صنف با یکدیگر همچنین تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

جلال ذکایی، نایب‌رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در دوره جدید فعالیت‌ها، گفت: به دنبال جلساتی که قبل از انتخابات با صنف داشتیم، مقرر شده بود نشست‌هایی با رسته‌های مختلف اتحادیه داشته باشیم، در این زمینه نخستین نشست صمیمانه صنفی با اعضای رسته لیتوگراف برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: هدف اصلی این نشست‌ها، دید و بازدید صنف با یکدیگر، تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان و فعالان این حوزه است.
 
ذکایی با بیان اینکه این نشست‌ها می‌تواند انس و الفت بین اعضای صنف برقرار کند، عنوان کرد: نکته بعدی تشریک مساعی و استفاده از نظرات افراد صنف است، زیرا هیات‌مدیره خود را ملزم می‌داند، نظرات دوستان را بشنود و در مسیر پیش رو از آن‌ها استفاده کند.
 
وی تاکید کرد: به مشارکت گرفتن اعضا در فعالیت‌های صنفی و ارائه گزارش از عملکرد هیات مدیره به  صنف نیز از دیگر اهداف این برنامه است.
 
ذکایی با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ها می‌تواند مفید باشد، گفت: تداوم این برنامه‌ها این نوید را می‌دهد که هیات‌مدیره قرار است که در طول فعالیت‌های خود از نظرات و مشارکت اعضای صنفی استفاده بیشتری کند.
 
نشست صمیمانه لیتوگرافان شنبه 28 آبان از ساعت 14 تا 16 در مرکز فرهنگی بنیس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها