سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان کتاب روستایی در استان برگزار می‌شود

سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی گفت: ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان کتاب روستایی به‌مناسبت سی‌اُمین دوره هفته کتاب در روستای «قبچاق» میاندوآب و روستای «بیزنده» خوی برگزار می‌شود.

محسن رضایی، سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان کتاب روستایی به‌مناسبت سی‌اُمین دوره هفته کتاب در روستای «قبچاق» میاندوآب و روستای «بیزنده» خوی برگزار می‌شود.

رضایی افزود: هرنسلی که با کتاب آشناتر باشند، بدون شک موفق‌تر خواهند بود و کانون‌های مساجد به‌علت دارا بودت ظرفیت عظیم جوان مسجدی می‌تواند نیز درصورت برنامه‌ریزی‌های شایسته و کارهای مستمر فرهنگی به زیبایی بدرخشند.

وی با بیان اینکه امسال 8 عنوان برنامه در کانون‌های مساجد استان به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در منطقه آزاد ماکو با همکاری کانون فرهنگی و هنری «امیرالمونین» این شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی آزاد ماکو ، نمایشگاه کتاب کودک در شاهین‌دژ، اجرای طرح کتابخوانی «با من بخوان». روز فرهنگی روستا شهرستان اشنویه که در روستا‌های «بیم ضرته»، «سنگان» و «آغبلاق» ازجمله برنامه‌های این هفته است.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: طرح «شنبه‌ها با کتاب» با معرفی کتاب‌های مفید برای کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در سطح کانون‌ها است.

وی ادامه داد: به‌مناسبت هفته کتاب مسابقه کتابخوانی نماز استانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی که ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار ارومیه است در محله‌های اسلام آباد، کشتارگاه و حاجی پیرلو ارومیه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها