یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
ثبت‌نام نمایشگاه «آینده چاپ ایران» آغاز شد

ثبت‌نام برای مشارکت فعالان در نخستین نمایشگاه «آینده چاپ ایران» آغاز شد.

بابک عابدین رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به شروع ثبت‌نام شرکت‌ها در نمایشگاه «آینده ایران چاپ»، بیان کرد: ثبت‌نام از شنبه(14 آبان‌ماه) آغاز شده و تا زمانی که هفت‌هزار مترمربع فضای در نظر گرفته شده برای این رویداد پُر شود، امکان ثبت‌نام وجود دارد.
 
وی ادامه داد: ایجاد ارتباطات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی میان فعالان صنعت چاپ با کشورهای منطقه و برقراری تعاملات کاری و حرفه‌ای در بین صنعت‌گران چاپ ازجمله اهداف این نمایشگاه است.
 
عابدین با بیان اینکه خدمات خاصی همزمان با ایام نمایشگاه ارائه می‌شود، گفت: اتاق صنایع و معادن تهران در این نمایشگاه حضور دارد و خدماتی مثل امور مالیاتی، تامین اجتماعی، صدور کارت عضویت و کارت بازرگانی را برای مخاطبان و فعالان صنعت چاپ را ارائه می‌کند؛ علاوه‌براین کارشناسان خُبره در زمینه صادرات و واردات کالا از‌جمله سرمایه‌گذاری در بخش خارجی به پرسش علاقه‌مندان، پاسخ خواهند داد. 
 
رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اشاره به حمایت دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه «آینده ایران چاپ»، گفت: در این زمینه کارشناسان دفتر چاپ، برای اطلاع از قوانین و مقررات درباره چگونگی تاسیس چاپخانه، همچنین قوانین موجود در این حوزه به علاقه‌مندان توضیح خواهند داد.

وی همچنین به ارائه مرکز مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: معمولا چاپخانه‌داران زمانی که به نمایشگاه‌های خارجی می‌روند قرارداد کاری امضا می‌کنند اما با توجه به شیوه‌نامه‌های بین‌المللی باید با شرایط جهانی در زمینه عقد قرارداد و مسائل خرید و فروش آشنا باشند؛ بنابراین در این زمینه به خریداران و غرفه‌داران مشاوره داده خواهد شد.
 
به گفته عابدین، این نمایشگاه از سوی شرکت سایان ایمان با همکاری دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران، کنفدراسیون صادرات ایران و مجتمع چاپ و نشر هودیس پارس برگزار خواهد شد.
 
نمایشگاه «آینده چاپ IFPEX» 20 تا 23 دی‌ماه امسال در مرکز نمایشگاهی ایران مال در طبقه  E1 برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها