دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
ماهنامه «لاله آبیدر» از ضرورت حفظ حیات فرهنگی کودکان چاپ روایت می‌کند

مدیرمسئول ماهنامه لاله آبیدر چاپ و نشر این رسانه مکتوب را تلاشی برای ایجاد فضای فرهنگی برای کودکان و حفظ حیات فرهنگی آنان عنوان کرد.

نگین وکیلی، صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه لاله آبیدر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در کردستان اظهار کرد: ماهنامه کودک و نوجوان لاله آبیدر دو ماه پیش از سوی هیات نظارت بر مطبوعات کشور مجوز فعالیت رسانه‌ای دریافت کرد و امروز دومین شماره خود را در موضوعات مختلف فرهنگی و ادبی در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

وی با بیان اینکه این ماهنامه با موضوع فرهنگی و هنری و گستره منطقه‌ای به دو زبان فارسی و کُردی مجوز فعالیت گرفته است، افزود: ماهنامه کودک و نوجوان لاله آبیدر، نخستین ماهنامه کودک و نوجوان در کردستان است که بعد از سال‌ها پیگیری و تلاش بالاخره به مرحله چاپ و انتشار رسید.

مدیرمسئول ماهنامه لاله آبیدر با تاکید بر ضرورت چاپ و انتشار محصولات فرهنگی مکتوب برای کودکان عنوان کرد: این ماهنامه با هدف ایجاد فضای فرهنگی برای کودکان ایجاد شد تا حیات فرهنگی آنان در جامعه حفظ شود.
 
وکیلی یادآوری کرد: سوران صدیقی سردبیر و مدیر هنری ماهنامه لاله آبیدر را بر عهده دارد و محتوای آن شامل بخش‌های ادبی، فرهنگی هنری، علمی، ورزشی، آموزش زبان، سرگرمی، کارگاه نقاشی و آثار هنری کودکان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها