جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
خرید ۲۴ هزار نسخه کتاب در حکم جایگزین با موضوع خرید کتاب در استان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: 24 هزار نسخه کتاب جدید، به روز و با موضوعات مورد نیاز به ارزش ۵۰ میلیون تومان برای مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان شده است.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، بیان کرد:  24 هزار نسخه کتاب جدید، به‌روز و با موضوعات مورد نیاز به ارزش ۵۰ میلیون تومان برای مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان خریداری و در یک‌سال گذشته ۲۱ حکم جایگزین با موضوع خرید کتاب در سطح استان صادر شده است.

وی ادامه داد: در سطح استان  آذربایجان‌غربی ۱۰۱ کتابخانه عمومی وجود دارد که ۷۴ کتابخانه از این تعداد با مدیریت مستقیم اداره کل و ۲۷ باب نیز با نظارت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت:  از ۲۷ باب کتابخانه‌ای که زیر نظر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است، ۲۳ کتابخانه مشارکتی و 4 باب نیز دارای مجوز هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه همه شهرستان‌های استان، دارای کتابخانه عمومی هستند، گفت: از ۴۸ شهر استان ۱۳ شهر فاقد کتابخانه است. 

این مسئول از همراهی و همکاری قابل توجه رئیس کل دادگستری استان، دادستان انقلاب و عمومی و قضات محاکم قضایی برای صدور این تعداد حکم جایگزین حبس، قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها