چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
برپایی 3 نمایشگاه کتاب موضوعی در حرم مطهر رضوی

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برپایی 3 نمایشگاه کتاب موضوعی در حرم مطهر رضوی همزمان با روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی با بیان اینکه که امسال همزمان با دهه پایانی ماه صفر، هفته دفاع مقدس را نیز داریم، گفت: بسته متنوعی از برنامه‌‎های مختلف با محوریت کتاب در این مجموعه ویژه ایام رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و همچنین هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی افزود: 3 نمایشگاه عرضه و فروش کتاب در حرم با موضوع پیامبر اکرم، امام حسن مجتبی، امام رضا علیهم‌السلام و دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود. علاوه‌براین طرح تخفیف 40 درصدی فروش کتاب دفاع مقدس، در همه فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی سراسر کشور اجرا می‌شود.

«صلای رئوف»؛ انتشار و توزیع 10 اثر صوتی رضوی
سعیدی از اجرای ویژه برنامه‌ «صلای رئوف» همزمان با ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: اجرای برنامه «صلای رئوف» ویژه معرفی، توزیع و عرضه 10 عنوان کتاب صوتی رضوی ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در این ایام پیش‌بینی شده است.
 
سعیدی افزود: «دعبل و زلفا»، «ماه غریب من»، «اوسنه‌ی گوهرشاد»، «آبی‌ها»، «موقف»، «نشانه‌ها»، «باران دوشنبه»، «صبح روز عید»، «اعترافات غلامان» و «راز آن بوی شگفت» عناوین این 10 کتاب صوتی رضوی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه بنر و تبلیغ تخفیف «صلای رئوف» در سه اپلیکیشن طاقچه، فیدیبو و نوار در دهه پایانی ماه صفر قرار می‌گیرد، افزود: این برنامه به‌ویژه برای زائرانی که پیاده به سمت مشهدالرضا(ع) حرکت می‌کنند فرصتی ایجاد می‌کند تا در طول مسیر این کتاب‌ها را گوش کنند و از معارف رضوی بهره‌مند شوند.
 
مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه برنامه‌های ویژه به‌نشر با همراهی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی انجام می‌شود، ادامه داد: طراحی و تولید فلش بوک صوتی رضوی، تولید محتوای رسانه‌ای بر مبنای این آثار و عرضه و پخش در شبکه‌های اجتماعی حرم مطهر، جانمایی کتاب‌ها در دکور برنامه‌های دهه آخر صفر در استودیوی صحن انقلاب و برگزاری برنامه خوانش زنده کتاب‌های صوتی رضوی با حضور صداپیشگان کتاب‌ها در حرم مطهر از بخش‎های «صلای رئوف»  برنامه است.
 
سعیدی افزود: معرفی و تبلیغ آثار مناسبتی در فضای مجازی، گفت‌وگو با مولفان آثار رضوی و نبوی و همچنین عرضه ویژه آثار در کتابفروشی‌ها از دیگر برنامه‌های کتاب‌محور انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با دهه پایانی ماه صفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها