دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
تشکیل کارگروه بانوان و چاپ دیجیتال در اتحادیه لیتوگرافان

جلال ذکایی با اشاره به جذب نیرو در کمیسیون‌های تخصصی اتحادیه لیتوگرافان، از تشکیل کارگروه‌های بانوان و چاپ دیجیتال در این تشکل صنفی خبر داد.

جلال ذکایی، نایب‌رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تشکیل هیات مدیره جدید این اتحادیه، گفت: در آخرین جلسه هیات مدیره تصمیم گرفته شد، برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی اتحادیه فراخوانی اعلام شود تا با استفاده از خرد جمعی و مشارکت فعال اعضای صنف، کارگروه‌ها و کمیسیون‌هایی تشکیل شود.تلاش داریم از نیرو و توان صنف برای پیشبرد اهداف صنف استفاده کنیم؛ بنابراین اعضا می‌توانند در کمیسیون‌های تخصصی ثبت‌نام کنند.
 
وی با توضیح درباره فعالیت پنج کمیسیون اصلی اتحادیه، توضیح داد: در هر اتحادیه‌ای باید کمیسیون‌های فنی، حل اختلاف، رسیدگی به شکایات، بازرسی و آموزش تشکیل شود، اما یک کمیسیون دیگر با عنوان کمیسیون «امور رفاهی و اجتماعی» تشکیل دادیم. در هر کمیسیون بین سه تا پنج نفر عضویت دارند و به‌صورت متناوب جلساتی باید تشکیل شود و متناسب با شرح وظایف فعالیت‌های خود را دنبال کنند.
 
ذکایی همچنین از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: ازجمله این کارگروه‌ها می‌توان به بانوان و چاپ دیجیتال اشاره کرد؛ البته امکان افزودن کارگروه‌های دیگر بنا به‌ضرورت و نیازسنجی از سوی صنف نیز وجود دارد.
 
به‌گفته وی، تمام کسانی که جواز کسب معتبر از اتحادیه دارند می‌توانند با تکمیل فرمی که برای کمیسیون‌های تخصصی در نظر گرفته شده حضور خود را اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها