یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
برگزاری محفل «عطش عشق» با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی یزد از برگزاری محفل ادبی «عطش عشق» به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

محمد محسن رفیعی، مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با این هفته، اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد برنامه‌های متنوعی را در استان برگزار می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های شاخص دیگری را در استان داریم که به‌عنوان پویش کتاب با محوریت کتاب‌های دفاع مقدس از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ برگزار شده است و در حاشیه مراسم محفل ادبی «عطش عشق» از برترین‌ها تجلیل و قدردانی می‌شود.

رفیعی گفت: در کتابخانه‌های عمومی استان نیز برنامه‌ریزی برگزاری نشست‌های بررسی و معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس را با حضور نویسندگان این حوزه داریم که مورد توجه مخاطبین نیز قرار می‌گیرد.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی یزد ادامه داد: برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل است.این نشست در استان یزد نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب کتابی از رحیم میرعظیم، روایت هشت مادر شهید در ابرکوه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط