سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
برگزاری 2 دوره آموزشی ویژه مدیران و اپراتورهای چاپخانه‌ها

دوره آموزشی «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت چاپ» ویژه مدیران چاپخانه‌‌ها و «اصول سرویس و نگهداری ماشین‌آلات» ویژه اپراتورها و کارگران به همت اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در دانشکده فنی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رضا منصوری، مشاور عالی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در امور آموزش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف صنعت چاپ طی ماه جاری و ماه‌های آتی، گفت: در حوزه‌های مختلف، بسته‌های آموزشی برای مدیران، کارشناسان و اپراتورهای چاپ پیش‌بینی کردیم که با همکاری دانشکده فنی انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه نخستین مرحله از این طرح در قالب یک بسته شامل پنج مرحله‌ اجرا می‌شود، افزود: معمولا مدیران به کارهای روزمره مشغول می‌شوند و فرصتی برای کارهای خلاقانه ندارند، در‌حالی‌که کارها باید به سیستم‌های هوشمند امروزی سپرده شود، اما متاسفانه در این زمینه آموزش ندیده‌اند.
 
منصوری ادامه داد: دوره آموزشی «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت چاپ» با حضور مهرداد عالی‌پور، از استادان حوزه مدیریت، طی دو روز آموزش داده می‌شود.
 
وی درباره محتوای نخستین دوره آموزشی ویژه مدیران چاپخانه‌‌ها نیز توضیح داد: در این دوره، فرآیند ایجاد و توسعه کسب و کار در صنعت چاپ، چگونگی برندسازی در صنعت چاپ، انجام یکپارچه کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت چاپ، شناسایی انواع فرصت‌های سه‌گانه در صنعت چاپ و مفهوم نوآوری در صنعت چاپ آموزش داده می‌شود.
 
منصوری همچنین درباره برگزاری دوره آموزشی «اصول سرویس و نگهداری ماشین‌آلات» گفت: نگهداری ماشین‌های چاپ اهمیت ویژه‌ای دارد، این موضوع خصوصا در حوزه ماشین‌های چاپ فعلی که اغلب دیجیتال هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که مباحث آن با حضور حسین قریشی از استادان دانشکده فنی انقلاب اسلامی برای اپراتورها برگزار خواهد شد.
 
اولین مرحله از بسته آموزشی ویژه صنعت چاپ با عناوین «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت چاپ» و «اصول سرویس و نگهداری ماشین‌آلات» 30 و 31 شهریور در دانشکده فنی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها