دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
افتتاح شعبه داراب کتابشهر با بیش از 1000 عنوان کتاب

شعبه «کتابشهر» شهرستان داراب با هزار عنوان کتاب و بخش ویژه کودک و نوجوان افتتاح شد و از کتاب «لاینز» نوشته نجمه طرماح رونمایی شد.

محمدرضا نظافت‌نژاد، مدیر فروشگاه «کتابشهر» شهرستان داراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اعلام خبر افتتاح شعبه داراب «کتابشهر» درباره ویژگی‌های این کتابفروشی بیان کرد: فروشگاه کتابشهر داراب چندان بزرگ نیست؛ اما با توجه به اینکه سقف فروشگاه بلند است، نهایت استفاده را از فضای فروشگاه با چیدن قفسه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بیش از هزار جلد کتاب در این فروشگاه عرضه شده است؛ همچنین غیر از کتاب، لوازم‌تحریر، بازی‌های فکری، هدایا و اقلام فرهنگی مانند بیرق و سربند نیز در این فروشگاه عرضه می‌شود.

نظافت‌‌نژاد بیان کرد: بخش کتاب‌های کودک و نوجوان این فروشگاه نسبت به سایر کتابفروشی‌های شهر، فعال‌تر است و کتابفروشی‌های دیگر بیشتر در حوزه کتاب‌های درسی و کمک‌درسی فعال هستند. این موضوعی است که کمبود آن در شهرستان داراب حس می‌شود.



به گزارش ایبنا؛ «کتابشهر» شهرستان داراب، هفته گذشته با حضور حجت‌الاسلام خسروی امام‌جمعه داراب، نجمه طرماح نویسنده جوان کتاب «لاینز» و مدیر مدرسه نویسندگی کلک، محسن شجاعی از جانبازان و فرماندهان دفاع مقدس برگزار شد. کتاب «لاینز» که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است در این آیین رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها