یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
برگزاری انتخابات تعاونی انجمن ناشران کودک و نوجوان

فرهاد تیمورزاده، به‌عنوان رئیس و بهروز امیری‌، بار دیگر به‌عنوان نائب رئیس تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان انتخاب شدند.

فرهاد تیمورزاده، رئیس هیات مدیره تعاونی انجمن ناشران کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری انتخابات داخلی هیات‌مدیره این تعاونی، عنوان کرد: در این انتخابات، اینجانب بار دیگر به‌عنوان رئیس هیات مدیره، بهروز امیری به‌عنوان نائب‌رئیس و محمد مجری‌سازان طوسی به‌عنوان منشی هیات مدیره انتخاب شدیم.
 
وی افزود: تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان قدیمی‌ترین تعاونی حوزه نشر است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 91 عضو دارد.
 
تیمورزاده با بیان اینکه تعاونی در دوره‌‌های مختلف تلاش کرده فعالیت‌های مختلفی در حوزه نشر کودک و نوجوان داشته باشد، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کتاب‌های کودک و نوجوان و گسترش ویترین در نمایشگاه‌های بین‌المللی است.
 
وی با اشاره به رایزنی برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کتاب کودک و نوجوان، توضیح داد: جمعی از اعضای ناشران بین‌الملل در تعاونی عضو هستند، طی تعاملاتی که با آن‌ها داشتیم امیدواریم بتوانیم با توجه به ظرفیت حوزه کتاب و تصویرگری کتاب کودک در ایران، این نمایشگاه را برگزار کنیم.
 
تیمورزاده تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی برای عرضه کتاب‌های کودک و نوجوان ایرانی در عرصه بین‌الملل است که امیدواریم در نشست‌های مشترک آتی این موضوع به تشریح شود.
 
وی با بیان اینکه راه‌اندازی کتابفروشی نیز یکی دیگر از برنامه‌های هیات مدیره در دوره جدید است، گفت: ایجاد ویترین ثابت و دائمی یکی از برنامه‌های جدی است که دنبال می‌کنیم؛ همچنین آماده‌سازی بستر فروش اینترنتی را نیز به‌صورت همزمان دنبال خواهیم کرد.
 
انتخابات و مجمع عمومی تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان،‌ دوشنبه 31 مرداد‌ماه با حضور 61 نفر از 91 عضو در دفتر تعاونی برگزار شد و محمد مجری‌سازان طوسی مدیر نشر «ساز و کار» فرهاد تیمورزاده، مدیر نشر تیمورزاده، بهروز امیری مدیر نشر «سیمای فرهنگ» به‌عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها