شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
آتش‌سوزی انبار مواد اولیه راشا کاسپین مهار شد/علت در دست بررسی است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اطفاء حریق مجتمع کاغذسازی کاسپین زنجان با تلاش ساعته آتش‌نشان‌ها گفت: علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و نیاز به بررسی‌های کارشناسی دارد.

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: آتش‌سوزی شب گذشته راشا کاسپین در انبار مواد اولیه یعنی انبار کاغذ‌های فشرده و کارتن رخ داده و در محل قبلی یعنی ضایعات رخ نداده است. وزن هریک از این کاغذهای فشرده یک تا دو تن است.

وی با اشاره به اینکه وسعت آتش‌سوزی در این مجتمع کاغذسازی وسیع است، افزود: 16 آتش‌نشان از چهار ایستگاه عملیاتی به همراه آتش نشانی فرودگاه، خطوط لوله، آتش‌نشانی راشا کاسپین و آتش‌نشانی شهرک صنعتی اشراق حریق را اطفا کردند.

امیرفضلی با اشاره به اینکه از ساعت 19 جمعه(4 شهریور) آتش‌سوزی آغاز شد و عملیات اطفا در حدود 6 ساعت به طول انجامید، بیان کرد: علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و نیاز به کارشناسی دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان یک سرمایه ملی برای استان زنجان محسوب می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه به علت تماس به‌موقع با آتش‌نشانی، حریق در بازه زمانی کمتری نسبت به آتش‌سوزی قبلی مهار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها