پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
آغاز داوری چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان

معاون فرهنگی و رسانه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: آثار چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان برای داوری به خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال شد.

مهرانگیز بحیرایی، معاون فرهنگی و رسانه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، با بیان اینکه چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود، اظهار کرد: 62 اثر به دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان رسید که آثار پس از بررسی اولیه جهت داوری نهایی به خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال شد.
 
بحیرایی مدت زمان داوری آثار جایزه کتاب سال خوزستان را از شهریور تا مهرماه اعلام کرد.
 
وی هدف از برگزاری جایزه کتاب سال را حمایت، تکریم و پاسداشت پدیدآورندگان و صاحبان اثر مکتوب  دانسته و گفت : این جایزه در سه بخش اصلی«انتخاب کتاب سال خوزستان»، بخش جنبی«انتخاب ناشر نمونه سال» و بخش ویژه«خوزستان و خوزستان‌شناسی» با رویکرد به آثار منتشر شده برای اولین بار در سال ۱۴۰۰و بومی بودن نویسنده، مولف یا مترجم اثر، برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و رسانه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد : آیین پایانی این جایزه آبان‌ماه ۱۴۰۱همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار و به آثار برگزیده در هر بخش لوح افتخار، تندیس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها