سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» برای باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها

مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ایام محرم و صفر ویژه‌ اعضای باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها برگزار می‌شود.

عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری دومین دوره باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» با همکاری «به‌نشر» انتشارات آستان قدس رضوی به‌مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء(ع) برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به برخی از عناوین کتاب‌های این مسابقه توضیح داد: این مسابقه از کتاب‌ «بچه‌های عاشورا» مجموعه 7 جلدی به قلم طاهره ایبد ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است که درباره دلاوری‌های جوانان و نوجوانان در واقعه کربلا است.
 
باباخانیان درباره داستان‌های این مجموعه، افزود: «اسیران کوچک»، «عطش و آتش»، «از غریبه‌ها می‌ترسم»، «جنگجوی کوچک»، «کوچه به کوچه»، «مرد میدان» و «شمشیر اسب زخمی» عناوین مجموعه بچه‌های عاشورا است.

وی با بیان اینکه جوایز نفیسی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است، گفت: علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی رایگان کتاب «بچه‌های عاشورا» می‌توانند به  برنامه کتابخوان فروشگاه مجازی کتاب «طاقچه» و برای شرکت در مسابقه کتابخوانی به آدرس tlibrary.tehran.ir مراجعه کنند.
 
باباخانیان مهلت ارسال پاسخ‌ها از 25 مردادتا 25 شهریورماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ سوالات را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی «از چپ به راست» به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳745 پیامک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها