دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
حضور هیات‌های خارجی در چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری

چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری میزبان هیات‌های خارجی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان، ارمنستان و عمان خواهد بود.

رضا رحمانی، مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این رویداد، عنوان کرد: طی رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین تشکل‌های صنفی و فعالان حوزه چاپ قرار است همزمان با روزهای نمایشگاه، همایش و سمینارهای مرتبط با صنعت چاپ و بسته‌بندی برگزار شود.
 
وی ادامه داد: تعاملاتی انجام شده است که هیات‌های خارجی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان، ارمنستان و عمان در نمایشگاه حضور داشته باشند.
 
رحمانی با اشاره به اقدامات دیگر برای این رویداد، گفت: موزه گالری آثار طراحی و بسته‌بندی در صنعت غذا از دیگر برنامه‌های جانبی است که برای نمایشگاه امسال پیش‌بینی شده است.
 
وی از استقرار پاویون برگزیدگان برتر صنعت چاپ کشور در نمایشگاه نیز خبر داد و یادآور شد: برگزیدگان مسابقات و جشنواره صنعت چاپ نیز در قالب یک پاویون ویژه حضور دارند تا برگزیدگان با نمونه کارها و اقدامات آن‌ها از نزدیک آشنا شوند.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ 8 تا 11 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها