یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
نخستین حضور پاویون سلولزی ایران در نمایشگاه propaper دبی

پایون تخصصی سلولزی ایران در نمایشگاه propaper دبى حضور خواهد داشت، این نمایشگاه 29 تا 31 شهریور برگزار خواهد شد.

رضا امیدی، مجری و رئیس برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به حضور فعالان حوزه کاغذ و سلولزی ایران در نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی، گفت: طی تفاهم‌نامه همکاری مشترک که با نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی داشتیم، قرار است به نمایندگی از شرکت‌های ایرانی در قالب پاویون تخصصی در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.
 
وی با اشاره به فضای 100 متری پاویون ایران در این نمایشگاه، توضیح داد: حضور برندهاى سلولزى ايرانى در نمايشگاه‌هاى خارجى با هدف برندسازى فرامرزى و معرفى صنايع فعال در زنجيره سلولزى ايران در  خارج كشور انجام خواهد شد.
 
امیدی افزود: در این زمینه برنامه‌ريزي‌هاى منسجمى برای حضور در نمايشگاه‌هاى خارجى با هزينه اقتصادى در قالب پاويون تخصصى ايران صورت گرفته است كه براى سال جارى نمايشگاه‌هاى تخصصى در امارات، هند، تركيه و روسيه هدف‌گذارى شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ٢٩ تا ٣١ شهريور در دبی، گفت: شیوه‌های حضور در قالب‌های مختلف پیش‌بینی شده است و غرفه‌داران می‌توانند به‌صورت مشارکتی یا دریافت کانتر مجزا در این پاویون حضور داشته باشند.
 
امیدی تاکید کرد: معرفى شركت، محصولات و خدمات و برند‌سازى در پاويون اختصاصى ايران ازجمله کارکردهای این حضور است که با توجه به توسعه خدمات و فعالیت‌های دست‌اندرکاران حوزه کاغذ و سلولزی طی سال‌های اخیر می‌تواند به ارزآوری برای کشور منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها