سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
مسابقه كتابخوانی با محوريت كتاب «حسينی‌باش» برگزار می‌شود

رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان باروق گفت: همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منكر، مسابقه كتابخوانی با محوريت كتاب «حسينی‌باش» به همت اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان باروق برگزار می‌شود.

کاظم سبزی، رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان باروق، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منكر، مسابقه كتابخوانی با محوريت كتاب «حسينی‌باش» به همت اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان باروق برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: این مسابقه با محوریت كتاب «حسيني باش» نوشته سيد‌علی ابوسعيده‌ موسوی در قالب پرسشنامه چهارگزينه‌ای به منظور ترويج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر به عنوان يک واجب دينی در جامعه امروز برگزار می‌شود.

رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان باروق  افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه متن کتاب و شركت در اين مسابقه از تاريخ 11 لغايت ۳۱ مردادماه سال ۱۴۰۱ به نشاني digiform.ir/cce1398dc مراجعه كنند.

وی گفت: اين مسابقه با مشاركت مركز نيكوكاری مهدی آل محمد(ص) و اداره كتابخانه‌هاي عمومی شهرستان باروق در حال اجرا است؛ نتايج مسابقه طی فرآیند قرعه‌کشی در يكم شهريورماه اعلام خواهد شد و جوايز شامل بسته‌های فرهنگی ارزنده است.

سبزی ادامه داد: علاقه‌مندان براي دريافت نسخه چاپی كتاب می‌توانند به محل كتابخانه بقيه‌الله اعظم‌(عج) مراجعه کنند و يا با كليک بر روی آدرس اينترنتي مذكور، بعد از خوانش كتاب به‌صورت مجازی، به سوالات مسابقه جواب دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها