پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
20 درصد تخفیف فروش کتاب‌های عاشورایی

حسین قوامیان مدیر مجموعه «دنیای کتاب» قم با اشاره به ایجاد پیشخوان کتاب در این مجموعه به مناسبت ایام محرم از تخفیف 20 درصدی این پیشخوان برای مخاطبان خبر داد.

حسین قوامیان مدیر مجموعه «دنیای کتاب» قم  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و با ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع عاشورا و محرم، گفت: مجموعه دنیای کتاب در ایام محرم پیشخوانی را تعریف کرده که در آن تازه‌های کتاب عاشورایی و پرفروش‌ها را عرضه می‌کند.

وی ادامه داد:  این پیشخوان به‌مناسبت ایام محرم از 20 درصد تخفیف برای علاقه‌مندان برخوردار است و دوستداران کتاب می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مدیر مجموعه «دنیای کتاب» قم  تصریح کرد: جدای از کتاب‌های بزرگسال، در بخش تالار کودک هم کتاب‌هایی با موضوع عاشورا با همان تخفیف‌ها برای مخاطب کودک و نوجوان در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: این پیشخوان تا پایان دهه اول محرم ادامه دارد و برای دهه دوم محرم ان‌شاءالله برنامه‌های دیگری را در نظر گرفتیم که این برنامه‌های عاشورایی با محوریت کتاب از طریق صفحه «دنیای کتاب» در فضای مجازی در آینده اعلام خواهد شد.

این فعال حوزه چاپ و نشر در پایان با اشاره به فراهم شدن خرید کتاب ازسوی علاقه‌مندان خارج از استان قم، یادآور شد: این اتفاق برای علاقه‌مندان شهرستانی که خارج از قم زندگی می‌کنند هم فراهم شده‌است و آن‌ها می‌توانند از طریق سایت «دنیای کتاب» کتاب‌های مورد علاقه‌شان را در زمینه عاشورا خریداری کنند و این کتاب‌ها در کمترین زمان به آدرس پستی آن‌ها ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها