پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
«بی‌کفن» منتشر شد

کتاب صوتی «بی‌کفن» شامل متن کتاب «مجالس المواعظ» شیخ جعفر شوشتری منتشر شد.

حامد حجتی، شاعر و فعال فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به انتشار کتاب صوتی «بی‌کفن» گفت: کتاب صوتی «بی‌کفن» در واقع متن کتاب «مجالس المواعظ» شیخ جعفر شوشتری است که از سوی اینجانب بازنویسی شده است.

وی ادامه داد: این کتاب در سال‌های گذشته با عنوان کتابی به نام «چهارده مجلس» منتشر شده بود که بعد از 12- 10 سال از چاپ مکتوب این کتاب با پیشنهاد گروه فرهنگی «یم» در واقع این کتاب را بارنویسی کردم و اکنون به‌صورت کتاب صوتی منتشر شده‌ است. امیدوارم ایام محرم مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد.
 
این فعال فرهنگی ادامه داد: کتاب چند ویژگی دارد. این کتاب چون برگرفته از چهارده سخنرانی مجالس شیخ جعفر شوشتری است است و سعی کردم در خوانش کتاب هم‌شکلی از خوانش را ارائه کنم که مخاطب انگار سخنرانی را گوش می‌کند و در فضای خود کتاب هم قرار بگیرد و در واقع یک فضای متفاوت است.
 
حجتی اضافه کرد: کتاب صوتی این روزها یکی از شکل‌های متفاوت فعالیت رسانه‌ای است که مورد توجه فرهیختگان قرار گرفته است. برای اینکه همزمان با فعالیت روزمره‌شان می‌توانند در جریان یک کتاب قرار بگیرند.
 
این نویسنده در پایان گفت: توصیه می‌کنم به افرادی که علاقه‌مند به بهره‌مندی بیشتر از وقتشان هستند حتماً از ظرفیت کتاب صوتی در لحظه‌هایی که ممکن است لحظات مرده‌ای باشند استفاده کنند و ایام محرم اجمالاً فرصت‌های مهیا می‌شود که در تنهایی و خلوت خودمان در لحظاتی که ممکن است کار خاصی نداشته باشیم از این ظرفیت استفاده کنیم و مجموعه معارفی که شیخ جعفر شوشتری در کتاب «مجالس الواعظین» آورده ‌است؛ به عبارت ساده‌تر در «بی‌کفن» بشنویم و از آن بهره ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها