شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
ثبت‌نام 350 شرکت داخلی و خارجی در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه چاپ

تاکنون 350 شرکت داخلی و خارجی در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران ثبت‌نام کرده‌اند، روند ثبت‌نام نمایشگاه ادامه دارد.

جلیل غفاری‌رهبر، رئیس هیئت‌مدیره شرکت «آروین مهر فجر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران، گفت: ثبت‌نام از اواسط تیرماه آغاز شد و تعداد قابل توجهی از فعالان حوزه چاپ و نشر و بسته‌بندی تاکنون برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
وی با اشاره به ثبت‌نام 350 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه امسال، افزود: علاوه بر فعالان چاپ و بسته‌بندی تهران، نمایندگان چاپ و بسته‌بندی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، آلمان، چین و .. نیز در میان غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان امسال قرار دارند.
 
غفاری‌رهبر ادامه داد: امسال نمایشگاه در فضایی به وسعت 35 هزار مترمربع شامل 16 هزار مترمربع فضای مفید در 8 سالن برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به حذف دو سالن 40 و 41 به‌دلیل برگزاری یک نمایشگاه همزمان دیگر، توضیخ داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال شرکت‌ها از نمایشگاه امسال با کمبود جا روبه‌رو شویم، اما در عین حال رایزنی برای گرفتن یک سالن دیگر ادامه دارد.

بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران  29 مهر تا 2 آبان 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها