دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
طرح کتیبه هیئت هنر و رسانه رونمایی شد

طرح کتیبه هیئت هنر و رسانه اثر مسعود نجابتی به‌مناسبت ایام عزاداری امام حسین(رع) رونمایی شد.

سید‌مهدی حسینی، مسئول اجرایی هیئت هنر و رسانه با توجه به رونمایی از طرح کتیبه هیئت هنر و رسانه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به ایام سوگواری سیدالشهدا گفت: به مناسبت ایام محرم از طرح کتیبه مراسم هیئت هنر و رسانه که هرساله در سه روز اول دهه دوم محرم الحرام به اقامه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش می‌پردازند، رونمایی کردیم.
 
وی اضافه کرد: مراسم سوگواری این هیئت از چهارشنبه ۱۹ مرداد‌ماه به مدت سه شب با حضور گسترده و پرشور اهالی هنر و رسانه در محل مجتمع هدایت استان قم برگزار می‌شود.
 
حسینی بیان کرد: استاد مسعود نجابتی درباره این طرح گفته است روایت داریم امام زمان(عج) زمان ظهور می‌فرماید «أَلا یَا أَهلَ الْعَالَم». پنج ندا می‌کند به اهل عالَم و این ندای او به همه می‌رسد؛ به هرکسی به زبان خودش در عالَم! نه فقط در این پنج قاره یا مثلاً چهار اقلیم. نه، این‌ها محدود هستند، آن هم با دستگاه، او غیر محدود است. به تعبیر آیت‌الله بهجت رضوان‌الله تعالی‌علیه «ای مردم جهان! من امام دوازدهم قائم هستم. ای مردم جهان! من شمشیر بران انتقام گیرنده هستم. ای مردم جهان! جدم حسین را با لب عطشان کشتند. ای مردم جهان! جدم حسین را بعد از کشته شدن برهنه بر زمین انداختند.  ای مردم جهان! پیکر جدم حسین را از روی دشمنی پامال سم اسبان و ستوران قرار دادند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها