دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
چهارمین پویش کتاب «سفیر حسین علیه‌السلام» برگزار می‌شود

مدیر عامل انجمن کتابفروشان جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی از برگزاری چهارمین پویش کتاب «سفیر حسین علیه‌السلام» خبر داد.

محمد راهی، مدیر عامل انجمن کتابفروشان جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به پویش کتاب «سفیر حسین» گفت: در آستانه ایام محترم محرم‌الحرام، چهارمین پویش کتاب «سفیر حسین علیه‌السلام» به همت انجمن کتابفروشان جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه»  با همکاری جامعه ایمانی مشعر کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این پویش در چهارمین سالش با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در ایام ماه محرم برگزار می‌شود. پیش از این کارشناسان این حوزه در موضوعات مختلف، کتاب‌های پیشنهادی از سوی ناشران را بررسی و  23 عنوان  کتاب انتخاب شد.
 
مدیرعامل انجمن کتابفروشان جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: کتاب‌های منتخب، با موضوعات اهل بیت و متناسب با ایام محرم به مخاطبین هیات معرفی خواهند شد. سبک زندگی، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، مهدویت، کسب و کار و اشتغال نیز از موضوعات محوری این پویش است که مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
 
راهی بیان کرد: معرفی و پخش تیزر از صدا وسیما، معرفی کتاب توسط سخنران و مداح، معرفی و انتشار کتاب در فضای مجازی، توزیع بروشور ، پخش کلیپ در هیئت، معرفی چهره به چهره کتاب، برگزاری گعده‌های کتاب‌خوانی، دعوت از نویسنده کتاب، نصب پوستر و عرضه و توزیع کتاب از جمله اقدامات ترویجی در این پویش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها