دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
پایان جانمایی غرفه‌‌های پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ/برپایی نمایشگاه در 8 هزار مترمربع

رضا امیدی از جانمایی غرفه‌های پنجمين نمايشگاه تخصصى بین‌المللی كاغذ و مقوا خبر داد و گفت: مذاکرات برای حضور هیات‌های تجاری از کشورهای منطقه و همسایه ادامه دارد و تاکنون توانستیم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهیم.

رضا امیدی، رئیس  پنجمين نمايشگاه تخصصى بین‌المللی كاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به پایان جانمایی غرفه‌ها برای حضور در این نمایشگاه، گفت: جانمايی غرفه همه شركت‌ها، غرفه‌داران و تشكل‌های صنفی برای حضور در پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا انجام شده و شماره غرفه و سالن محل استقرار نیز به مجموعه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.
 
وی ادامه داد: امسال نمایشگاه در فضایی به وسعت 8 هزار مترمربع و در سالن‌های 44a، 44b، 40 و 40a برگزار می‌شود که همین میزان نسبت به سال قبل بيش از ١٠٠ درصد افزايش داشته است.
 
امیدی با بیان اینکه از ٢٩ تير سالن‌ها به غرفه‌داران تحويل داده خواهد شد، عنوان کرد: شرکت‌ها می‌توانند فرآيند غرفه‌سازی را از این تاریخ آغاز کنند و تجهيز غرفه‌ها نیز روز ١ مرداد ماه انجام خواهد شد.
 
وی همچنین با اشاره به حضور 120 شرکت داخلی و خارجی، تاکید کرد: مذاکرات برای حضور هیات‌های تجاری از کشورهای منطقه و همسایه ادامه دارد و تاکنون توانستیم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهیم.
 
امیدی در ادامه به افتتاح نمایشگاه یکشنبه (٢ مرداد‌ماه) اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشور افتتاح خواهد شد و طی چهار روز از ساعت ٨ تا ١٥ آماده استقبال از بازديدكنندگان خواهد بود.
 
پنجمين نمايشگاه تخصصى بین‌المللی كاغذ و مقوا از 2 تا 5 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها