دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
بهره‌برداری از کتابخانه روستای  اوچ‌تپه بوکان تا پایان سال 1401

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: کتابخانه روستای اوچ‌تپه در نیمه اول سال 1401 در شهرستان بوکان به‌عنوان پنجمین کتابخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه شهرستان بوکان درحال حاضر دارای 4 کتابخانه عمومی است که یکی از آن‌ها در شهر سیمینه قرار داردف گفت:  کتابخانه عمومی استاد حقیقی، مستوره کوردستانی و سید‌کامیل امامی که در سال 1399 از سوی شهرداری تأسیس شده، در شهر بوکان به شهروندان ارائه خدمات می‌دهند.

وی افزود: کتابخانه عمومی «مصباح‌الدیوان ادب» نیز در شهر سیمینه درحال ارائه خدمات به شهروندان این شهر است.

معصومی گفت: در سال 1399 خانه محله در یکی از مناطق شهر از سوی شهرداری به کتابخانه عمومی تغییر داده شد و به دنبال آن عملیات احداث کتابخانه عمومی روستای اوچ تپه نیز به همت دهیاری احداث شد.

وی بیان کرد:  کتابخانه روستای اوچ‌تپه در نیمه اول سال 1401 در شهرستان بوکان به‌عنوان پنجمین کتابخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: وضعیت این شهرستان در مقایسه با مرکز استان و سایر شهرستان‌ها مطلوب است؛ اما در مجموع نیاز به احداث کتابخانه جدید در این بوکان و سایر شهرهای استان وجود دارد.

معصومی گفت: کتابخانه جدید اوچ‌تپه درحال واگذاری به نهاد کتابخانه‌های عمومی است و در آینده برای هر دو کتابخانه «سید‌کامیل امامی» و «اوچ تپه» نیرو جذب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها