شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
سومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: سومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان 1401 برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت:  با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «کتابخانه تابستانه» سومین سال متوالی به همت کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی-ترویجی با محوریت کتاب برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال پیش‌بینی شده است و  از تیرماه 1401 شروع به کار می‌کند.

معصومی افزود: نقد کتاب، نمایشنامه‌خوانی، نمایش خلاق، مشاعره، کارگاه‌های آموزشی، ازجمله برنامه‌های این طرح  است که با حضور نویسندگان و استادان مجرب به همراه مسابقه و جوایز نقدی برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این طرح ویژه عموم است و علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به اداره شهرستان مربوطه، رایگان در این طرح ثبت‌نام و شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: نخستین و دومین دوره این طرح در سال‌های گذشته به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومي آذربایجان غربي برگزار شد و با توجه به استقبال اعضاء و کاربران کتابخانه‌های عمومی و عموم مردم، دوره سوم نیز از تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها