جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
«فاطمه علی است» به چاپ بیست و چهارم رسید

محمدجواد شیخی، مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) از چاپ بیست و چهارم کتاب «فاطمه علی است» خبر داد و گفت: این کتاب حاوی 176 داستانک از زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) است.  

محمدجواد شیخی، مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی‌(ع) و فاطمه زهرا‌(س) با اشاره به مقامات معنوی فاطمه زهرا‌(س) گفت: این بانوی گرامی اسلام در شمار برترین مقامات معنوی آحاد معدودی از بشریّت است. ایشان معصومند؛ عصمت، ویژه معدودی از برگزیدگان الهی در میان آحاد بشر است و این بزرگوار از آن جمله است.

وی ادامه داد: با توجه به این واقعیت که این زن مسلمان و مجاهدِ فی سبیل الله تنها حدود 18سال سنشان بوده دارای مرتبه عالی از معنویت که در ردیف اولیا و پیامبران و مانند اینها قرار می‌گیرد و از سوی فرستادگان الهی «سیّدة نساءالعالمین» نام می‌گیرد.
 
مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران یادآور شد: در کنار این مقام معنوی بروز خصلت‌های برجسته و کارکردهای مهم در زندگی شخصی این بانوی بزرگوار هرکدام یک درس است. مجاهدت او، شوهرداری او، فرزندداری او، حضور او در مهمترین عرصه های حیات یک انسان چه در دوران نوجوانی و کودکی، چه در دوران بعد از ازدواج هرکدام یک درس است برای همه بشریّت. در زندگی فاطمه زهرا (س) باید دقیق شد، با نگاهی نو آن زندگی را شناخت، فهمید و به معنای واقعی کلمه آن را الگو قرار داد.
 
شیخی اضافه کرد: کتاب «فاطمه علی است» با تمرکز بر سبک زندگی مشترک حضرت زهرا‌(س) و امیرالمؤمنین(ع) در قالب داستانک‌هایی در چهار فصل نوشته شده است. فصل اول دوران تولد و کودکی دو بزرگوار و فصل دوم دوران ازدواج و زندگی مشترک آن دو، فصل سوم اتفاقات زندگ خانوادگی و تربیت فرزند آن عزیزان بیان شده و در فصل آخر زندگی حضرت امیر (ع) در فراق همسر گرامی اش. این کتاب که با سبکی جدید به روایت نقل های تاریخی پرداخته و در انتشارات کتاب جمکران چاپ شده با استقبال مخاطبان مواجه شده و اخیرا به چاپ بیست و چهارم رسیده است.
 
وی افزود: کتاب «فاطمه علی است» نوشته آقای علی قهرمانی است که کتاب پرفروش مسیح اسلام را نیز در کارنامه نویسندگی‌اش دارد. این کتاب در 187 صفحه و حاوی 176 داستانک از زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها