چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کتاب فناورانه و مصورِ «پیشگیری از آسیب اجتماعی» منتشر می‌شود

کتاب فناورانه و مصورِ «پیشگیری از آسیب اجتماعی» با مقدمه سیدحسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران توسط شرکت خلاق منتشر می‌شود.

سلمان حمزه‌پور، مدیر عامل شرکت خلاق مستندسازان نوین آرتا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به انتشار کتاب «پیشگیری از آسیب اجتماعی»، توضیح داد: این کتاب به صورت مصور است، در پوسترها علاوه بر اطلاعات بصری هنری و گرافیکی، اطلاعات و پیام‌هایی در زمینه‌های اجتماعی گنجانده شده است.
 
وی با بیان اینکه سیدحسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران بر این کتاب مقدمه نوشته است، گفت: 250 پوستر و اینفوگرافی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط این شرکت در 5 محور اصلی آسیب اجتماعی، طراحی شده است.
 
سلمان حمزه پور ادامه داد: ویژگی این کتاب این است که علاوه بر پیام ها و محتوی گرافیکی و متنی موجود در این پوسترها، واقعیت افزوده نیز به شکل پیام‌های ویدئوییِ، موشن گرافی و انیمیشن نیز به آن افزوده می‌شود و مخاطب می‌تواند به صورت آنلاین یا آفلاین محتوی AR را مشاهده کند.
 
 
وی با بیان اینکه در مباحث آسیب اجتماعی پیش‌بینی و پیشگیری دو اصلِ مهم است که باید به آن پرداخته شود افزود: این کتاب می‌تواند با روشی فناورانه و جذاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بسیار مفید باشد.
 
مدیر شرکت خلاق در پایان با اشاره به محورهای اصلی پوسترها و اینفوگرافی‌های این کتاب، توضیح داد: این پنج محور شام اعتیاد ، کودکان کار، حاشیه نشینی، فساد اخلاقی و طلاق هستند.
 
حمزه‌پور با طرح این موضوع که «پیشگیری از آسیب اجتماعی» در شمارگان یک هزار نسخه منتشر خواهد شد، یادآور شد: محل توزیع کتاب‌ها دستگاه‌های دولتی دستاندرکار اجتماعی، ثمن‌ها، نهادهای مردمی، کلینیک‌های روان شناسی و ترک اعتیاد، قوه قضائیه و بخش خصوصی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها