دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
انتخابات و مجمع عمومی تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار می‌شود

مجمع عمومی تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برای انتخاب اعضا هیات مدیره جدید، 21 تیرماه برگزار خواهد شد.

فرهاد تیمورزاده، رئیس هیات مدیره تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی تعاونی، عنوان کرد: قرار است در این مجمع ابتدا گزارش مالی، سپس گزارش عملکرد و بعد از آن گزارش بازرس قرائت می‌شود و در انتها انتخابات برای انتخاب بازرس و هیات مدیره برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه مجمع عمومی محل ابراز اراده جمعی اعضا است، ادامه داد: این ابراز اراده باید با مراعات قانون، اساسنامه شرکت تعاونی و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت تعاون همراه باشد.
 
تیمورزاده با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌های جمعی معمولاَ دستیابی به اتفاق آرا مشکل است، تصمیم‌گیری در جلسات مجمع عمومی، با اکثریت آرا اتخاذ می‌شود، توضیح داد: تصمیمات مجمع عمومی نه تنها برای اعضایی که در آن حضور نداشته‌اند ملاک و متبع است، بلکه برای اعضایی که در جلسه اصالتاَ یا وکالتاَ حضور داشته اما رای موافق نداده‌اند نیز معتبر خواهد بود.
 
به گفته وی، عضو شرکت تعاونی فقط از طریق حضور در مجمع عمومی است که می‌تواند در اداره امور شرکت و تصمیم‌گیری‌های راجع به آن اعمال اراده کند و ضروری است که اعضا خودشان حضور داشته باشند تا کارها به صورت عملی و کارساز پیش برود.
 
تیمورزاده همچنین با طرح این موضوع که هیات مدیره فعلی قصد ندارد کاندید دور جدید شود، گفت: در این زمینه از حضور افراد جدید برای کاندیداتوری استقبال می‌کنیم، همچنین امیدواریم که افراد جوان و با انگیزه از این فرصت برای ارتقاء سطح و فعالیت‌های تعاونی استفاده کنند.
 
به گزارش ایبنا؛ اکنون منصور‌ جام‌شیر به‌عنوان مدیرعامل، فرهاد تیمورزاده به‌عنوان رئیس هیات مدیره، بهروز امیری در سمت نایب‌رئیس و علی جیران پور‌خامنه به‌عنوان عضو هیات مدیره، همچنین اسدالله شعبانی عضو علی‌البدل هیات مدیره و محسن مهرآبادی به‌عنوان بازرس این تعاونی مشغول کار هستند.
 
مجمع عمومی تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان سه‌شنبه 21 تیر ساعت 18 در محل شرکت تعاونی به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان حافظ جنوبی، کوچه هورچهر، شماره 13 برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها