چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
توزیع مرکب و سلفون حرارتی با قیمت و شرایط مناسب برای چاپخانه‌داران

احمدرضا اعتماد مظاهری از توزیع مرکب ایرانی و خارجی همچنین سلفون حرارتی با قیمت و شرایط مناسب برای اعضا در این تعاونی خبر داد.

احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به اقدامات تعاونی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز چاپخانه‌داران، گفت: اکنون مرکب خارجی و ایرانی و در کنار آن نیز سلفون حرارتی باکیفیت با قیمت و شرایط مناسب برای اعضا در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: در تازه‌ترین مرحله توزیع ملزومات و مواد مصرفی مورد نیاز چاپخانه‌داران، برخی اقلام پرمصرف با قیمت ویژه در تعاونی موجود شده است که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
مظاهری با بیان اینکه هدف اصلی تعاونی چاپخانه‌داران تعدیل قیمت‌ها در بازار ملزومات و مواد مصرفی صنعت چاپ و بسته‌بندی است، توضیح داد: در آینده نزدیک نیز به حوزه تامین مقوای ایندربرد وارد خواهیم شد، زیرا این کالا مورد نیاز بسیاری از چاپخانه‌داران است و باید تامین شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه قیمت مواد اولیه با توجه به نوسانات نرخ ارز تغییر زیادی داشته است، گفت: طی هفته‌های اخیر در حوزه مرکب خارجی حدود 10 درصد افزایش قیمت داشتیم که همین موضوع مشکلات و دغدغه‌های زیادی برای همکاران این صنف ایجاد کرده است.
 
مظاهری با طرح این موضوع که علاوه بر نوسانات بازار، تغییر نرخ ارز در تعرفه‌ عوارض گمرکی نیز بر بهای کالاهای وارداتی تاثیر مستقیم دارد، تاکید کرد: همین موضوع موجب شده است که قیمت همه کالاهای وارداتی بالا برود، هر چند تعرفه‌ها تا حدودی پایین آمد اما باز هم بالا است و شرایط کار را سخت می‌کند.
 
وی یادآور شد: در این میان تعاونی مجبور است سود کمتری بگیرد اما با توجه به آگاهی از مشکلات و دغدغه‌ همکاران سعی کرده‌ایم سود محاسبه شده برای آیتم‌های مختلف را نه تنها بالا نبریم بلکه پایین بیاوریم.
 
به گفته مظاهری، قیمتی که در تعاونی به چاپخانه‌داران عرضه می‌کنیم بر قیمت کالاهای بیرون و فروشگاه‌های آزاد هم تاثیر می‌گذارد و تجربه، نشان می‌دهد به دنبال افزایش قیمت انواع مرکب  و سلفون حرارتی، توزیع این کالاها در تعاونی تاثیر زیادی بر قیمت شکنی در بازار آزاد دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها