چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
پاسدار نیروی دریایی با «چشم قربان!» به شیراز آمد

«چشم قربان! »، مجموعه‌خاطرات دوران سربازی محمدرضا زارع، یکی از درجه‌داران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ویراستاری کرامت یزدانی(اشک) از سوی انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

محمدرضا زارع، خالق «چشم قربان!» درباره اثر خود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، بیان کرد: کتاب «چشم قربان»، خاطرات روزهای سربازی من است که بهترین لحظات زندگی‌ام در آن دوران رقم خورده است.

به گفته این نویسنده شیرازی، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «... خدمت وظیفه عمومی، خدمت واقعاً مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد. هم خانواده‌ها و هم آحاد جوانان، باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به آن بشتابند»، من نیز پیرو فرمایشات فرمانده کل قوا، باید عرض کنم که برای سربلندی پرچم مقدس کشورمان ایران، سربازهای زیادی جان خود را از دست داده‌اند. برای سربلندی وطنم، مادرهای زیادی پسرانشان را فدا کرده‌اند.

وی افزود: سربازی، مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین سین زندگیم بود. خدمت سربازی، یادآور رشادت سربازان پرافتخار میهن عزیزمان است که در مقابل دشمنان و منافقان از خاک و ناموس‌شان دفاع کرده‌اند. سربازی، یادآور لحظه‌های سخت و شیرین ۲۴ ماه دوری و فراق از خانواده است. سربازی، یادآور شب‌بیداری‌ها بالای برج و برنامه‌ریزی برای زندگی آینده است. دوران خدمت، شیرین‌ترین لحظات زندگی‌ام بود. سربازی، چشم‌قربان‌گویی به همه موفقیت‌ها و پیروزی‌هاست. چشم‌قربان! به آینده‌، آینده‌ای خوب و درخشان...! 


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها