دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
«خانه کتاب» اهواز افتتاح می‌شود

کتابفروشی خانه کتاب اهواز در فضایی به وسعت 1200 مترمربع در مجتمع سنترپارک اهواز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدتقی حق‌بین، مدیر کتابفروشی خانه کتاب اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اعلام خبر تاسیس کتاب‌‌فروشی جدید در اهواز، بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده، شهر اهواز یکی از این مناطقی است که با وجود کتابفروشی‌های محدود، به یک توسعه ویترین کتاب نیاز داشت. پیش‌بینی می‌شود، این کتابفروشی تا پایان سال به بهره‌‌برداری برسد.    

وی ادامه داد:علاوه‌براین طبق آمار و اطلاعاتی که از نمایشگاه مجازی کتاب، استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان ازجمله مناطق پرمخاطب در حوزه کتاب هستند.

حق‌بین با بیان اینکه تلاش داریم خانه کتاب اهواز به‌عنوان یک مرکز فرهنگی و تفریحی برای مردم این منطقه باشد، افزود: در دنیا فضاسازی برای مراکز عرضه محصولات فرهنگی و هنری متداول است که وجوه مختلفی مثل قفسه‌ها و شیوه عرضه محصولات متفاوت باشد و ما نیز در این مجموعه چنین موضوعی را مدنظر قرار داده‌ایم.  

مدیر انتشارات «کتاب یک»  عنوان کرد: بخش زیادی از کتابفروشی‌‌ها در شهرستان‌ها، فعالیت تخصصی ندارند، اما فضای خانه کتاب اهواز به‌گونه‌ای طراحی شده که امکان متنوع از‌جمله گردشگری و تفریح نیز در فضای آن دیده شده است.

حق‌بین با اشاره به فضای 1200 متری این کتابفروشی، گفت: این کتابفروشی در طبقه دوم مجتمع سنتر پارک اهواز واقع در خیابان کیان‌پارس روبه‌روی ساحل کارون قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها