یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
رتبه برتر دومین پویش ملی کتاب‌خوانی «نشاط نوروزی با کتاب» به‌نام خوزستان ثبت شد

سرپرست معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان گفت: در دومین پویش ملی کتاب‌خوانی نشاط نوروزی «باکتاب»، استان خوزستان با بیشترین تعداد ارسال اثر، رتبه برتر این پویش را کسب کرد.

مهرانگیز بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در خوزستان،  هدف از این پویش را استفاده از فراغت به وجود آمده در ایام تعطیلات در خانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت موجود در فضای مجازی برای ترویج کتاب‌خوانی بیان کرد.

 وی افزود: این پویش به دنبال ایجاد انگیزه برای معرفی ارزش‌ها، آیین‌ها، سنت‌ها، و زیست بوم مختلف ایران بود. شرکت‌کنندگان باید از طریق خوانش کتاب بتوانند آن را در قالب یک کلیپ ویدئویی کوتاه تا دو و نیم دقیقه  (150ثانیه) معرفی کرده یا نظرشان را ارائه دهند.

بحیرایی بیان کرد: این پویش به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فروردین و اردیبهشت‌ماه 1401 برگزار شد.

وی با بیان این‌که خوزستان پس از مازندران با ارسال 154 اثر به دبیرخانه ، توانست به‌عنوان برتر دست یابد، اظهار کرد: از بین 154 آثار ارسالی از خوزستان 25 اثر به مرحله پایانی این پویش راه یافت.

وی یادآورشد: رامهرمز با 21 شرکت‌کننده و بهبهان با چهار متقاضی به ترتیب در این رده قرار گرفتند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها