چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
دوره آموزشی «آشنایی با فناوری‌های انواع ماشین‌آلات چاپ» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «آشنایی با فناوری‌های انواع ماشین‌آلات چاپ» برای کارشناسان مرتبط و فعال صنعت چاپ یکشنبه 22 خرداد برگزار خواهد شد.

رضا نورایی، مدرس این دوره در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با فناوری‌های انواع ماشین‌آلات چاپ»، گفت: این دوره ۴ ساعته به فناوری‌های چاپ و آموزش‌های مرتبط با آن اختصاص دارد و هدف اصلی آن آشنایی مدیران و کارشناسان دفتر ماشین‌سازی وزارت صمت با ماشین‌آلات چاپ و فناوری‌های متفاوت آنها است.
 
وی ادامه داد: این دوره برای کارشناسانی است که در حوزه چاپ مشغول کار هستند تا بتوانند امور مرتبط به صنعت چاپ را با دانش و تسلط بیشتر انجام بدهند.
 
نورایی با بیان اینکه با ایجاد این فرصت از مدیران و کارشناسان چند دفتر مرتبط با چاپ در وزارت صمت نیز دعوت شده تا از این دوره استفاده کنند، عنوان کرد: در این دوره فشرده به سرفصل‌های مختلفی پرداخته می‌شود که شامل تفاوت‌های ساختاری و کاربردی سیستم‌های ورقی و رول و تفاوت‌های فناوری‌های چاپ انبوه با کم‌تیراژ می‌شود.
 
وی درباره دیگر مباحث این دوره، توضیح داد: انواع فناوری‌های انتقال مرکب،  انواع ماشین‌آلات چاپ و پیچیدگی‌های آنها،  ماشین‌آلات ترکیبی (هیبرید) و چاپ‌های خاص و روندهای جهانی فناوری چاپ از دیگر موضوعاتی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.
 
نورایی تاکید کرد: پرسش و پاسخ درباره مسائل مربوط به فناوری‌های چاپ در دفتر ماشین‌سازی و سایر دفاتر مرتبط وزارت صمت نیز از دیگر مباحثی است که در این دوره طرح می‌شود.
 
دوره آموزشی «آشنایی با فناوری‌های انواع ماشین‌آلات چاپ» برای کارشناسان مرتبط و فعال صنعت چاپ یکشنبه 22 خرداد از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 12 در سالن شماره 3 ساختمان شهید الهی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها