پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
همایش استانی شعر «علمداران» در لرستان برگزار می‌شود

رضا نیازی گفت: همایش استانی شعر «علمداران» از سری برنامه‌های «راه سلیمانی» ویژه گرامی‌داشت کنگره 6544 شهید استان لرستان برگزار می‌شود.

 رضا نیازی، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تداوم راه شهید سلیمانی بیان کرد: مجموعه برنامه‌های «راه سلیمانی» سال گذشته با هدف تبیین آموزه‌های ایثار و شهادت، جهاد، مقاومت و حماسه‌آفرینی رزمندگان دلاور دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ حاج قاسم سلیمانی، از خرداد تا دی‌ماه همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ادامه داشت.

نیازی ادامه داد: مهمترین محورهای این برنامه‌‌ها معرفی و تبیین جایگاه و نقش شهدای شاخص لرستان، معرفی شهدای هنرمند استان، تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری محله‌محور با کمک مساجد و ترویج مکتب و سبک زندگی شهید سلیمانی به روایت فرهنگ و هنر بود و امسال نیز با همین رویکرد این  برنامه‌ها در استان از خرداد  تا سالگرد شهادت سردار تا دی‌ماه سال جاری اجرا خواهند شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: این اداره کل با همکاری دفتر شعر و ادب بروجرد و موسسه فرهنگی «نوید مهر» خرم‌آباد «همایش استانی شعر علمداران» گرامی‌داشت کنگره 6544 شهید استان لرستان از سری برنامه‌های راه سلیمانی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا کرده است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های آزاد، کلاسیک و ترانه با موضوعات دفاع مقدس، شهدای  مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، ایثار، مقاومت و پیروزی، تا پانزدهم خردادماه به شماره پیامرسان واتساپ 09364538535 ارسال کنند.

نیازی گفت: اختتامیه همایش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها