دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
اثر پژوهشگر مهابادی در آمریکا منتشر شد

کتاب «برنامه‌ریزی، عملکرد و کنترل سیستم‌های توزیع انرژی با حضور منابع انرژی تجدیدپذیر» به قلم نویسنده و پژوهشگر مهابادی گیو موکریانی به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌ غربی، کتاب «برنامه‌ریزی، عملکرد و کنترل سیستم‌های توزیع انرژی با حضور منابع انرژی تجدیدپذیر» به قلم نویسنده و پژوهشگر مهابادی به چاپ رسید.
 
این کتاب دانش کاملی از طراحی و کنترل شبکه‌های  توزیع هوشمند نسل آینده در زمینه انرژی الکتریکی به علاقه‌مندان و محققان دانشگاه و صنعت ارائه می‌دهد.

کتاب در قالب یک مقدمه و 12 فصل و ۲۱۲ صفحه از سوی انتشارات انستیتو فیزیک آمریکا به چاپ رسیده است.

گیو موکریانی قبلا دو کتاب به زبان فارسی و یک کتاب به زبان انگلیسی به رشته تحریر درآورده بود و کتاب مزبور دومین کتاب وی به زبان انگلیسی است.




گیو موکریانی سال ۱۳۵۹ در مهاباد به دنیا آمد. کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خود را در رشته مهندسی برق در ایران به اتمام رساند و در سال ۱۳۹۲ از دانشگاه سالرنو ایتالیا موفق به اخذ مدرک دکترای برق شد، بعد از آن در امپریال کالج لندن دوره فوق دکترای خود را گذراند و هم اکنون دانشیار دانشکده مهندسی و انفورماتیک دانشگاه برادفورد انگلستان است و چندین دانشجوی دکتری و فوق دکتری زیر نظر ایشان مشغول به تحقیق و تحصیل هستند. تاکنون بیش از ۶۰ مقاله در مجلات علمی مختلف از وی به چاپ رسیده و در کنفرانس های بسیاری سخنرانی داشته و سردبیر و عضو هیئت تحریریه سه مجله علمی است.

چندی پیش دانشگاه استنفورد آمریکا نام وی را در فهرست ۲ درصد محقق برتر دنیا در زمینه مهندسی انرژی قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها