سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
بزرگترین دوره آموزشی فشرده ویژه مدیران چاپ در 10 خرداد

بزرگترین دوره آموزشی فشرده ویژه مدیران صنعت چاپ با «عنوان از مدیریت تا رهبری اثر بخش با رویکرد نورولیدرشیپ» برگزار خواهد شد.

علی فرنگی، مجری این دوره آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی فشرده مدیران چاپ و بسته‌بندی گفت: این دوره آموزشی فشرده (بوت کمپ) نخستین‌بار ویژه هیات مدیره و مدیران ارشد صنعت چاپ و بسته‌بندی و کارتن‌سازی ایران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بوت کمپ یک دوره آموزشی فشرده و کاملا کاربردی است که محتوای آن شامل جدیدترین مباحث مدیریتی روز دنیا است که برای این صنعت بومی‌سازی شده است  . 

فرنگی با بیان اینکه سه سال است این دوره را در مجمتع‌های چاپی مختلف اجرا کرده‌ایم، عنوان کرد: نتایج و بازخوردهای خوب آن را طی سال‌های قبل دریافت کردیم و اکنون زمان آن شده تا کل صنعت با آن آشنا شوند. 

وی افزود: ازجمله مباحثی که در این بوت کمپ ارائه می‌شود می‌توان به استراتژی‌های عملکرد مدیران و تحلیل رفتار متقابل، استراتژی‌های توانمند‌سازی کارکنان و کاهش وابستگی کسب و کار به مدیرعامل، هوش مثبت استراتژیک سازمانی، استراتژی‌های مدیریت توجه، بازی‌های استراتژیکی، استراتژی‌های ایجاد تعهد و دلبستگی و انگیزه کارکنان، کوچینگ و کاربردهای آن در صنعت چاپ اشاره کرد. 

فرنگی با بیان این‌که قطعا تمامی مباحث فوق در یک روز قابل اجرا نیست، یادآور شد: این رویداد فقط به صورت معرفی سرفصل‌ها نیست و بخش‌های مهمی از این مباحث به‌صورت کاملا عملی اجرا می‌شود؛ علاوه‌براین در دو بخش از این بوت کمپ یک بازی استراتژیکی مدیریتی و یک کوچینگ گروهی را خواهیم داشت.

فرنگی ادامه داد: با توجه به زمان محدود و مشغله‌های مدیران این محتوا طوری طراحی شده که مدیران در انتهای دوره دستاوردهای کاملا کاربردی و تجربه ای متفاوت از آموزش را در اختیار داشته باشند .

نخستین و بزرگ‌ترین دوره آموزشی فشرده مدیران صنعت چاپ و بسته‌بندی و کارتن‌سازی  دهم خرداد‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها