شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
کتاب همچنان مخاطب خاص خود را دارد

زهره ایزدپناه قره‌تپه اظهار کرد:‌ بعد از دوسال درگیری با کرونا و عدم ریشه کنی قطعی این ویروس در کنار مشکلات دیگری مثل ریزگردها و افزایش قیمت‌ها، همچنان حضور در این نمایشگاه پرشکوه است و این نشان می‌دهد کتاب همچنان مخاطب خاص خود را دارد.

زهره ایزدپناه قره‌تپه نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همزمان به صورت مجازی و حضوری ظرفیت خوبی است اگرچه بخش مجازی امکانات خاص خود را دارد، اما فکر می‌کنم بخش حضوری به دلیل برخورد مستقیم با این کالای فرهنگی جذاب‌تر و انرژی‌ بخش‌تر است.
 
این نویسنده که برای چندمین بار در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرده است، بیان کرد: این نمایشگاه به سبب شیوع کرونا نسبت به سال‌های گذشته از استقبال فیزیکی کمتری برخوردار است، اما همچنان پرشکوه و دلچسب است و می‌تواند انرژی خوبی را در فضای فرهنگی ایجاد کند و حسی که حضور در نمایشگاه کتاب در مخاطب ایجاد می‌کند؛ بخش مجازی نداشته و نخواهد داشت.
 
او در ادامه تاکید کرد: توام شدن بخش مجازی و حضوری نمایشگاه کتاب تا حدود زیادی تامین‌کننده موضوع عدالت فرهنگی در جامعه است چرا که امکان حضور در این نمایشگاه برای همه ممکن نیست. با تخصیص بخش مجازی به این نمایشگاه دوستان می‌توانند این فرصت را داشته باشند تا از حوزه نشر اطلاع پیدا کنند و ضمن انجام خرید از تخفیف در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.
 
زهره ایزدپناه قره‌تپه در پایان درباره استقبال از نمایشگاه کتاب سی‌وسوم گفت: بعد از دوسال درگیری با کرونا و عدم ریشه کنی قطعی این ویروس در کنار مشکلات دیگری مثل ریزگردها و افزایش قیمت‌ها، همچنان حضور در این نمایشگاه پرشکوه است و این نشان می‌دهد کتاب همچنان مخاطب خاص خود را دارد. بنابراین خوب است که این جریان تقویت شود تا دلگرمی بیشتری به مخاطب دهد.
 
 بر اساس این گزارش، چاپ دوم کتاب «اینجا سوریه است» در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است. این کتاب اولین عنوان از مجموعه آثار انتشارات «راهیار» در رده «زنان مقاومت - فتنه شام» است که تلاش می‌کند تا صدای زنان راوی جنگ باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها