جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
برگزاری همزمان نمایشگاه مجازی و حضوری کتاب، عدالت فرهنگی را تامین می‌کند

نویسنده ادبیات کودک و نوجوان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وسوم به دو شیوه حضوری و مجازی تاکید کرد: این شیوه می‌تواند عدالت فرهنگی را تامین کند و سبب می‌شود علاقه‌مندان به کتاب در مناطق دور از مرکز هم بتوانند از این کالای فرهنگی استفاده کنند.

کلر ژوبرت، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) اظهار کرد: نمایشگاه امسال تنها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب سی‌وسوم امکان استفاده از بن خرید وجود دارد و ای کاش مردم می‌توانستند از بن‌های خریدشان در بخش حضوری نمایشگاه هم استفاده کنند و شاید همین موضوع، تعداد بازدید کنندگان از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افزایش می‌داد.
 
وی تصریح کرد: در اغلب نمایشگاه‌های بین‌المللی مثل نمایشگاه پاریس یا حتی نمایشگاه فرانکفورت یک سِنت هم به مخاطبان تخفیف داده نمی‌شود و این نقطه قوت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که افراد می‌توانند در آن از تخفیف برخوردار شوند.
 
نویسنده با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وسوم به دو شیوه حضوری و مجازی تاکید کرد: این شیوه می‌تواند عدالت فرهنگی را تامین کند و سبب می‌شود علاقه‌مندان به کتاب در مناطق دور از مرکز هم بتوانند از این کالای فرهنگی استفاده کنند.
 
کلر ژوبرت، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان با دو کتاب تازه منتشره خود با عناوین «پس مرتضی کو» که به داستانی با موضوع کودکی استاد شهید مطهری تعلق دارد و توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده و «ماجراهای ننه گلاب و امیر علی» که به موضوعات اجتماعی و محیط زیستی می‌پردازد و توسط نشر کتابک منتشر شده است در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها