پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
طرح ویژه نرم‌افزار شاد در نمایشگاه کتاب

نرم‌افزار شاد با هدف ترغیب دانش‌آموزان به کتاب‌خوانی و افزایش اطلاعات عمومی یک طرح ویژه در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کند.

علی کاظم‌زاده، مدیرعامل فنی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)،‌ با‌ اشاره به برپایی غرفه نرم‌افزار «شاد» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: نرم‌افزار شاد برای ترغیب دانش‌­آموزان به کتاب‌خوانی و افزایش اطلاعات عمومی، طرح ویژه‌ای همزمان با نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است.
 
وی در این زمینه توضیخ داد: در این زمینه سوالاتی در حوزه تست هوش و سوالات عمومی به‌عنوان معما مطرح کرده‌ایم تا دانش‌آموزان به آن پاسخ بدهند، سپس بن تخفیف برای خرید کتاب به افراد اهدا می‌شود.
 
کاظم‌زاده با بیان این‌که دانش‌آموزان باید پاسخ­‌های صحیح را در نمایشگاه تحویل دهند، گفت: با تحویل این بن­‌ها به ناشرانی که با مجموعه شاد همکاری می­‌کنند، دانش‌­آموزان می‌­توانند تخفیفی مازاد بر تخفیف نمایشگاه دریافت کنند.
 
وی با طرح این موضوع که نرم‌افزار شاد نیز در این دوره در سرای «دانش بنیان و فناوری­‌های فرهنگی» حضور دارد، تاکید کرد: ازجمله غرفه‌هایی که با شاد همکاری می‌کنند می‌توان از جنگل، قدیانی، مهرک، مدرسه، افق، محراب قلم و کدومو نام برد.
 
به گفته کاظم‌زاده، تخفیف‌هایی که برای دانش‌آموزان از سوی این ناشران در نظر گرفته شده است بین 20 تا 30 درصد است. بهتر است طی سه روز باقی مانده نمایشگاه از این فرصت استفاده کنند.
 
سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها