چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
از مجموعه سه جلدی «قصه‌های جیگیل‌خان» تا رمان‌های دیوید الموند

عباس قدیر‌محسنی، نویسنده و طنزپرداز گفت: مجموعه سه جلدی «قصه‌های جیگیل‌خان» درنمایشگاه رونمایی و چاپ شده است. اولین فانتزی تمام ایرانی، باشخصیت‌ها، اتفاقات، ماجراها وحوادثی کاملا ایرانی و بومی که به سنت‌ها و آداب و رسوم و... ایرانی اشاره و تلاش می‌کند چیزی به بچه‌ها یاد ندهد و بچه‌ها فقط باخواندن کتاب سرگرم شوند و لذت ببرند.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عباس قدیر‌محسنی، نویسنده و طنزپرداز پیشنهادات خریدی را برای کودکان و نوجوانان در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مطرح کرد. این نویسنده در این باره گفت: دربین کارهای ترجمه رمان‌های دیوید الموند را پیشنهاد می‌کنم که البته نشر هوپا چون کپی‌رایت را خریده‌اند معرفی کردم. همین طور «پاستیل‌های بنفش» نوشته کاترین اپلگیت نشرپرتقال و «شهر تمام‌عیار،چشم‌ها درکمین» نوشته هلنا داگن نشرگیسا. دربخش تالیف کتاب جدید محمدرضابایرامی را برای نوجوانان پیشنهاد می‌کنم. رمان «زایران کوهستان مه آلود» نشرنیستان،کتاب‌های طنز دفاع مقدس داود امیریان هم خوب هستند نشرکتابستان،«گردان قاطرچی ها»، «کودکستان آقا مرسل» و...

این نویسنده درباره عرضه کتاب‌هایش در نمایشگاه کتاب گفت: درنمایشگاه کتاب امسال مجموعه چهارجلدی «قصه‌های عهدبوق» موجود است که نشر پیدایش چاپ کرده است یک مجموعه طنز درباره موجودات و آدم‌های عهدبوق واتفاقاتی که بین آن‌ها می‌افتد.همین طور «قصه‌های غولی» باز هم از انتشارات پیدایش. «کرمالویی» نشرامیرکبیر و ماجراهای «یک بچه نخستین باهوش نه،خیلی خیلی باهوش» هم دربخش مجازی نمایشگاه هستند. 

او همچنین گفت: مجموعه سه جلدی «قصه‌های جیگیل‌خان» درنمایشگاه رونمایی و چاپ شده است. اولین فانتزی تمام ایرانی، باشخصیت‌ها، اتفاقات، ماجراها و حوادثی کاملا ایرانی و بومی که به سنت‌ها و آداب و رسوم و... ایرانی اشاره و تلاش می‌کند چیزی به بچه‌ها یاد ندهد و بچه‌ها فقط باخواندن کتاب سرگرم شوند و لذت ببرند.

قدیر‌محسنی به عنوان سخن آخر پیامی به کودکان و نوجوانان داد و عنوان کرد: پیامم به کودکان و نوجوانان این است که یک جوری زندگی کنید که به شما خوش بگذرد و کارهایی بکنید که حالتان راخوب می‌کند.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها