سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
ثبت 190 هزار و 301 مرسوله پستی تا پایان ششمین روز نمایشگاه کتاب

تا پایان ششمین روز از سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حدود 190 هزار و 301 مرسوله پستی در دو بخش مجازی و فیزیکی ثبت شده است.

بابک افروز، مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به آمار و ارقام ارسال بسته‌های پستی سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، عنوان کرد: طبق آماری که تا ساعت 16 روز دوشنبه 26 اردیبهشت ششمین روز نمایشگاه کتاب تهران در اختیار داریم، حدود 188 هزار و 900 بسته از سوی نمایشگاه مجازی سفارش گرفته شده است.
 
وی افزود: از میان بسته‌های بخش مجازی، تاکنون 107 هزار به اداره پست تحویل داده شده و بقیه بسته‌ها هنوز از سوی ناشران در حال آماده‌سازی است.
 
افروز همچنین درباره آمار ارسال مرسولات در بخش فیزیکی سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز گفت: در این بخش حدود یک‌هزار و 401 بسته تحویل گرفته شده است.
 
به گفته وی، بلافاصله بعد از تحویل کتاب‌ها به باجه‌های پستی، این مرسوله‌ها در فرآیند پستی قرار می‌گیرند و به دست مخاطبان می‌رسند.
 
سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها