یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
نمایشگاه کتاب 1402 مجازی و حضوری برگزار خواهد شد

محمدمهدی اسماعیلی، با تاکید بر اهمیت تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب براساس الگوی فیزیکی و مجازی گفت: سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز به‌صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سی‌‌‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره نحوه برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌و‌چهارم  اظهار کرد: برگزاری همزمان نمایشگاه مجازی و حضوری، تجربه خوب و نویی است که در این دوره اتفاق افتاد و از این پس این تجربه در همه نمایشگاه‌های کتاب تکرار می‌شود. سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز به‌صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.
 
وی با تاکید بر لزوم ایجاد تغییر و تحول در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب، پس ۳۳ سال عنوان کرد: این تغییر و تحول را آغاز کرده‌ایم و امسال پس از دو سال سکوت، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار شد.
 
 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: اولویت بعدی، ایجاد فضای دسترسی آسان به کتاب، برای همه ایرانیان است؛ بنابراین این تجربه در نمایشگاه‌های ادواری استانی و دیگر نمایشگاه‌های کتاب تکرار خواهد شد؛ البته برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی نیز از دیگر مواردی است که می‌توان به‌صورت جدی درباره آن فکر و برنامه‌ریزی کرد. 

سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 31 اردیبهشت‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ادامه دارد.  
 
 
شما می‌توانید توضیحات کامل سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب را در مقاله نمایشگاه کتاب 1402 دنبال کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها